Måske kan du bruge det her?

OPDATERING! Begge ting afsat!

Jeg har været på containerjagt igen. Denne gang fandt jeg ikke noget til undertegnede, men endte alligevel med at nappe to ting med hjem. Måske kan nogle af jer derude bag skærmene bruge tingene her til sættekasser, dekoration eller til at glæde børn/børnebørn. 

Jeg har fundet en Totte-bog i rigtig fin stand samt et samlehæfte med seks komplette ark med Diddl glansbilleder. Er du interesseret? Mappen med glansbilleder ser således ud:
















10 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Hvis du vil af med Tottebogen vil jeg gerne overtage den er helt sikker på at jeg kender en lille dreng som gerne vil have den læst op.
    Mange hilsner fra Lene

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke finde din mail. Hvis du lige vil sende en mail til genbrugblirguld@hotmail.com med din adresse, så sørger jeg for, at bogen kommer i din retning. Du har jo før begavet mig med det fineste stof, som lige pt er blevet til sekskanter.

    SvarSlet
  3. haha det skulle vel aldrig være Milas :)

    SvarSlet
  4. Ha tror Micha viste hvem jeg havde i tankerne Helene og hun har helt ret. Sender dig lige en mail m min adr igen.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Vil da også lige sige at jeg er rigtig glad for at du har fundet anvendelse for stoffet, jeg skal nok have dig i tankerne når jeg næste gang går igang med lidt oprydning. :-)

    SvarSlet
  6. Tænkte jeg nok :o) Søde lille Milas...

    SvarSlet
  7. Skulle der ikke være nogen som kan bruge diddl så lader du det bare gå samme vej, har en idé i hovedet som det måske kan bruges til :-)

    Ja han er bare så sød den lille glade gut.

    SvarSlet
  8. Totte er pakket og klar. Han ryger med posten i morgen. Diddl er vist afsat, desværre..

    SvarSlet
  9. Super det vil jeg glæde mig til. Diddl helt i orden var også kun hvis der ikke var nogen der ville have dem :-)

    SvarSlet