Nye tasker til Store Byttedag

Er ved at færdiggøre en del tasker til Store Byttedag på Avedøre bibliotek næste lørdag... Alle i nærheden er rigtig velkomne. Jeg har en masse ting med, som jeg sælger samtidig med, at jeg har et lille flette værksted. Så kom forbi og lær at flette, hvis ikke du har prøvet det, eller kom og flet videre, hvis du er i gang :o) Håber på at se nogle af jer som læser med bag alle skærmene derude!

Medbring desuden gerne ting til byttebordene. Måske kan du bytte dine ting til andre brugbare sager. Hvis ikke kan dine aflagte ting måske komme til glæde en masse andre. Jeg har selv pakket en pose med lidt forskelligt: gamle sparegrise, et par ældre plastiksommerfugle i cremefarvede rammer, en stor stak tomme dvd-covere samt andre småting :)

Foreløbig kommer endnu to mindre tasker med til det Københavnske, hvis ikke nogle af jer ligger billet ind på dem inden. 150,- + porto pr. styk. Den ene af Pingvinposer i blå, grønne og gule farver. Den anden sandfarvet med grønne Rainforrest alliance mærke fra kaffeposer. Rigtig godt miljø-sertifikat med den sødeste frø. Pungen måler 18 x 10 centimeter cirka. Lynlåsen er mørkegrøn. Begge punge er lagt på salgs/bytte siden, den ene pung ses her, er selv forelsket i den, men får aldrig brugt så mange tasker og punge:

5 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den bare flot :)
    Kæresten skal til KBH den dag, så har faktisk overvejet at tage et smut forbi... ved du hvad åbningstiderne er, synes ikke jeg kan hitte dem :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Det kunne være rigtig hyggeligt at få hilst på dig Micha :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er den taske bare flot. Håber du får en god byttedag og at Micha kommer ind forbi dig.

    Jeg når ikke lige til København næste week, da vi skal stå på marked herovre på fyn :-( men måske næste gang.

    Hilsen Lene.

    SvarSlet
  4. har du et billede af sommerfuglene i ramme ? og kan du evt sende til min mail ?
    kh rikke - nede ad vejen ;)

    SvarSlet