Pink søndag...


Der findes jo blå mandag, så nu indfører jeg begrebet pink søndag! En rød samt en pink ting er nemlig væltet ind ad brevsprækken og mine hæklerier foregår i røde og pinke farver for tiden, for jeg har nemlig fået mine hæklebøger! JUHU! Hæklerierne må vente med at få deres eget indlæg herinde til i løbet af ugen. Fortsættelse følger!

En rød mini-Kold bøtte har set dagens lys på værelset. 6 x 8 centimeter er altså ikke så stort, når man er vant til de helt store bøtter! Fristes næsten til at sige, at den er sød, i hvert fald yndig! 20 kroner + fragt, købt på www.mettesofies.dk. Herudover har jeg endelig fået fingrene i noget lyserødt/pinkt Småfolk, derfor begrebet pink søndag. Jeg knuselsker farvekombinationen og æblerne. Det kommer til at pynte SÅ fint på mit patchworktæppe samt på mit planlagte pudebetræk, som nu ender med at blive flere. UPS.. Fnis.. Prisen for herlighederne, 30 kroner + 24 i fragt! Lige hvad pengepungen kunne klare!

Sidst men ikke mindst, har jeg via et antikvariat i nærheden af Svanemøllen station fået fat i Mumifars erindringsbog fra starten af halvfjerdserne. Den er sat til side, og skal forhåbentlig afhentes så snart som muligt :) Et indlæg følger i ugens løb!

2 kommentarer:

  1. hej
    det er bare nogle flotte ting du laver, jeg er ved at lavr en kurv, hvor mange led skal jeg lave den førte ring af

    SvarSlet
  2. Ringene skal størrelsesmæssigt kunne nå hele vejen rundt om bunden. Så det kommer an på størrelsen af din bund! :o)

    SvarSlet