Projektuge #2


Arbejdet samt bagning og oppyntning til fødselsdagsfest for søster har lige snuppet min krea-tid lidt, men nu er jeg stærkt på banen igen med min nye "projektuge"! Jeg er nemlig ved at lave mine brevordnere færdige :o) På tide egentlig, men bedre sent end aldrig! Ideen slog mig, sidst jeg havde bagt en hurtig pulverkage, ja en rigtig slikmund. Her havde jeg lige akkurat klippet æsken til patchwork sekskanter, da jeg kom på nye tanker. Din store idioit, tænkte jeg efterfølgende. Jeg har en reol med mindre hylder, hvor almindelig størrelse brevordnere ikke kan stå. Og NEJ, jeg gider ikke sorte, hvid eller blå mindre størrelse brevordner i tryksværte lugtende plastik fra Arnold Busck eller Bog & Ide. Jeg, jeg vil have blomster og farver og ja, genbrug! Derfor bliver kageæsker nu gemt. Men lidt lim, tape og tapet/ reklame udklip bliver de super fine. Den røde/pinke her er den første. Endnu en rød/pink samt en gul er undervejs. På sigt pønser jeg også på en brun med Mumi og familien samt en brevordner pyntet med æbleprinted tapet af genbrugsmaterialer :o)

Håber en eller flere af jer andre derude kan bruge ideen. Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til andre måder at dekorere dem på, så smid gerne et link, hvis du selv kaster dig ud i projekt brevordner af papæsker! Sidst men ikke mindst et billede af kageæskerne, før de blev beklædt med papir:



8 kommentarer:

  1. Jøps, og lige den størrelse man står og mangler! Nice!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. naaj hvor er den fin. Super ide !

    SvarSlet
  3. Det er da fantastisk som du kan hitte på. Super sød idé.

    SvarSlet
  4. Som altid - kreative genbrugs-kreationer fra en krøllet krea-hjerne. Helene...du har gjort det igen. Forvandlet 'trash to treasure':)

    SvarSlet
  5. Du er altså bare super god til at finde på. Stor respekt for det.

    Hilsen en ny "lurer"
    Tanja

    SvarSlet
  6. Sikke en fin idé. Det vil jeg huske næste gang, jeg står med en papæske. Det kan for så vidt være alle mulige æsker - størrelsen vil selvfølgelig varriere, men nu bager jeg aldrig den slags kager, men spiser til gengæld morgenmadsprodukt (en slags musli), der er i en lignende æske.

    Du er velkommen til at kigge forbi min (nye) blog på femthe.blogspot.com. Jeg er i gang med at flette en af dine tasker, så linker til dig en af dagene...

    SvarSlet
  7. Er vild med dine idéer! (:

    Du er velkommen til at kigge på vores nye blog, hvor vi vil skrive om vores kommende skoleprojekt: http://www.atblivekendt.blogspot.com/

    SvarSlet