Store Byttedag i Avedøre

Som lovet en lille stemningsreportage fra Store Byttedag på Avedøre Bibliotek i går. Vejret var ikke det bedste, hvilket måske holdt nogle væk, selvom arrangementet heldigvis var indendørs. Få besøgende gjorde dog ikke dagen mindre fed! En lille udvalgt skare af læsere valgte nemlig at smutte forbi og mange tak for det! Først en masse billeder af min stand med salgsbord og workshopsbord. Bemærk mine to første blå, orange og lyserøde flagranker :o)




Byttedagen bød også på flere bytteborde :o) Princippet er jo egentlig sæt noget og tag gerne noget andet med hjem, hvilket mange dog ikke overholdt. Få familier kom dog forbi med store bunker byttegods, så der alligevel var nok til alle. Jeg havde selv samlet et stort plastiknet med diverse gods, som jeg læssede af, i håb om at få lidt mere plads herhjemme. Endte dog med at fylde nettet halvt op igen! Bomuldsgarn, vhs-film som Ondskabens Øje og Seven røg med hjem!


Hjemme ventede hele 2 pakker. Mirjam Theresas musselmalede tallerken, som jeg vandt i hendes give away kom i fredags. Men i går kom Sannis Moomin-stof, som jeg har købt af hende samt en Moomin-bog, som jeg har byttet med Christina. Begge pakker indeholdt lidt ekstra, nemlig retrostof til mit patchworkprojekt. Mange tak til begge :o)

Sidst men ikke mindst ses på ovenstående billede til højre en utrolig fin storblomstret Erik Kold bøtte i en fantastisk solgul farve! Min samling af bøtter, som nu er helt oppe på 16 eksemplarer af forskellig farve, størrelse og mønster har endnu ikke indeholdt en gul bøtte. Men NØJ hvor er den nye fin! Er bange for, at bøtten har startet en ny lyst til flere gule bøtter! Fnis. Bøtten er fra Micha + familie og indeholdt de dejligste småkager med smarties på. Bøtten er en gave, som jeg fik i går! :o) Jeg takker mange gange!

7 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at du kunne bruge Mummi stoffet =)
    Ville rigtig gerne have været forbi til bytte-dagen, det lyder super godt, men afstanden var lidt en hindring... Desværre...

    SvarSlet
  2. Hej..

    Bliver mere og mere imponeret over de flotte tasker m.m. som kommer fra jeres kant...

    Desværre kunne jeg ikke opleve byttedagen på nært hold, da jeg bor i Aalborg.. MEN Tænkte på om vi kunne bytte med noget... jeg drømmer nemmerlig om en lille foldet taske ca. 15 x22 cm. Gerne i jumbobogs sider som måske er tapet eller de nye Oreospakke papir... Måske du kan finde noget på min blog som vi kan bytte med... ved ikke.. jeg lægger måske inde med noget... tænk over det...

    Lone

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hej Lone :o) Tak for tilbudet. Jeg har desværre hverken Oreopapir eller jumbobøger at flette af. Familien, inklusiv jeg selv, synes ikke om smagen af kiksene og min søsters jumbobogssamling er helt intakt fra start til slut, så den skal der ikke klippes i. Helene

    SvarSlet
  5. Hvad sker der... Endelig noget som er i fin afstand fra min bolig, og så går det min næse forbi... -møg! Men så er der jo kun at håbe på at det vender tilbage :0)
    Dejligt du havde en god dag og fiiine ting! Pga dig er jeg også blevet ret lun på de bøtter :0) (har dog ingen endnu..)

    SvarSlet
  6. Ærgeligt Barbara. Måske jeg engang vender tilbage, hvem ved!? ;o) Kan dog tilføje, at der lige nu ikke er faste planer om det. Dog er det utrolig dejligt at høre, at min bøtte-mani har smittet lidt af!

    SvarSlet
  7. Hej Helene
    Er så super glad for du kunne bruge bøtten og at småkagerne smagte :)
    Tænker stadig på vores lille tur til Avedøre :) synes det var super hyggeligt :)
    Tjek mit indlæg der kommer lidt senere i dag, har lige vist et lille hurtigt eksempel på hvad man også kan bruge gavebånd til :)
    KH Micha

    SvarSlet