Tak er et meget fattigt ord!

Tak til alle som kom forbi og gjorde Avedøre biblioteks Store Byttedag til en rigtig hyggelig dag! Der kom ikke så mange til selve eventet og jeg fik ikke solgt så meget igen. Men hvad gør det, når ens læsere fra nær og fjern møder op for at hilse på!? Jeg er blevet begavet med røde splitter, kasser med teposer, en spand TOMS chokolade og mange rosende ord! Selv Micha og familie kom forbi med den fineste solgule Erik Kold bøtte med hjemmelavede småkager. Igen, Micha, tak er kun et fattigt ord! Småkagerne er delt med familien og bøtten pynter skrivebordet! Mange, mange tak!

Samtidig har en rigtig sød læser lært mig at hækle bælter af dåsesplitter samt givet mig et lille stykke med hjem, så jeg kan se hvordan jeg fortsætter! Tænk at slæbe det med fra Køge, for at vise mig det!? Det rør mig virkelig! Hvidovre lokalavis mødte heldigvis op i samme stund og forevigede "hækleundervisningen".Jeg linker til artiklen så snart den er ude!

Masser af billeder og flere beretninger fra byttedagen i morgen samt billeder af mine nyeste stof-køb og stofbyt. Jeg vil finde min seng! Godnat til mig og en forsat god aften til jer!! :o)

1 kommentar:

  1. Kære Helene
    Det var super hyggeligt at møde dig, selv om vi ikke blev så længe. Ville da godt havde set jer i hækleauktion :)
    Jamen var skam så lidt, dejligt det kunne bruges og glæde :)
    Godt der skete lidt :)
    Glæder mig da til at læse artiklen og tak for hintet med tapen :)
    KH Micha

    SvarSlet