Øv bøv

Suk... Så troede jeg endelig, at det var lykkedes mig at finde et baby Småfolk sæt sengetøj i lilla/lyserød til mit patchworktæppe. Elsker æblerne og har fundet frem til, at der skal flere af den slags lapper i mit tæppe.

Tilbage til handlen. Jeg bød først ind på DBA, sættet kostede sølle 100 kroner. Sendte en mail om formiddagen, omkring klokken 10 og besvarede også via beskedfunktionen på siden. Holder løbende øje med mail og annonce, jeg går jo hjemme. To andre byder ind, hvis jeg ikke er interesseret, hvilket jeg jo er. Pludselig skriver sælger på annoncen i løbet af eftermiddagen, at den første som kontakter sælger får lov at købe. Troede naivt at det var mig, havde jo mailet tidligt om formiddagen. Men da jeg ringer, har hun solgt.

Det er jo "bare" en handel, og koster mig ingen penge, fordi hun, sælger, ikke har styr på en skid. Men det irriterede mig bare tilpas meget af en eller anden grund, jeg var jo klart først på den!! Havde nok bare sat næsen op efter nogle lækre retro-æbler!!

4 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Forstår godt din ærgelse over sengetøjet. Den slags er bare så ØV!
    Kan desværre ikke hjælpe dig med stoffet, men jeg kan ihvertfald takke dig for din flotte anvisning på de flettede tasker!
    Jeg har lige kopieret den, og så er planen, at jeg sammen med en veninde vil forsøge, om vi kan gøre dig kunsten efter, når vi nu får samlet og foldet nok materiale.
    Håber du snart får fat i noget andet æblestof.

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Glæder mig til måske at kunne se resultatet af dig og din venindes arbejde?!

    Jeg har købt en stofble i pink og hvid i dag til et færdigt projekt, som jeg viser frem lige omlidt. Der er lidt tilbage til patchwork :-)

    SvarSlet
  3. øv altså, hader også når sådan noget sker!
    hvor er hun (sælger) egentlig tavelig, sådan at skrive den første der kontakter, hun burde (efter min mening) havde skrevet højeste bud eller sådan noget!
    nå men håber da du er heldig at finde noget hos en anden sælger!

    SvarSlet
  4. det var sku da fejt, når du er den første der melder dig på banen burde du også være første til at sige ja eller nej, hvorefter de to andre kunne slås om det hvis det havde været.! satans når man nu går og håber.

    Kh Sara

    SvarSlet