Velkommen til Storfamilien Kold

Det her er så hele min Erik Kold samling. Nu jeg ikke kan vise så mange blikdåser frem, ja så skyldes det, at pladsen på værelset bliver brugt på disse bøtter i stedet. Samlingen vokser løbende, men mit værelse tillader desværre ikke så mange bøtter mere... Det er bare let at fortrænge, når man står på et loppemarked eller i en genbrugsbutik og har gjort et rigtig fund! Har en stor drøm om engang at kunne købe en dejligt stort domicil med væg til væg hylder fyldt med herlighederne her. Men mon ikke, at det bliver i drømmene nogle år endnu!? Alt jeg kan gøre er at samle flere bøtter :o)

4 kommentarer:

  1. Hold da op Helene, du har da efterhånden fået fat i rigtig mange af de fine bøtter :-)
    Og det kræver plads som du skriver at have dem alle fremme, du må til at have hylder oppe under loftet hvor de kan stå :-)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er jeg da bare misundelig :) Er helt vild med de bøtter, men har ikke været så heldig at støde på nogen endnu. Flot samling :)

    SvarSlet
  3. ... men hvad skal du have i bøtterne? Måske nogle af alle dine genbrugsmaterialer... eller noget andet :-) Flot samling. På mit arbejde er der et skab fuld af dem, nemlig køkkendamens skab, så de er fulde af gryn, sukker, mel og i den dur.

    SvarSlet
  4. Sagen er den, at jeg i løbet af de sidste dage er kommet i besidelse af omkring 25 bøtter mere :o) Billeder følger selvfølgelig !!

    SvarSlet