Årets første julekurv


Julen nærmer sig, lidt for hurtigt i min verden. Føler jeg har 200 ting hængende over hovedet, som jeg skal nå inden. Sy/flette/lave julegaver, sy julepynt, bage, pynte og planlægge fødselsdag. Nogle skal jo have fødselsdag i december, jeg drømmer om at have haft i juni/juli/august, så man kunne holde sommerfest udendørs. Men nej, sådan blev det ikke!! Så det bliver til julefødselsdagsfest i stedet! (9. december).

Men lidt jule-relateret har jeg da nået, heldigvis! Julekortene er lavet for længst, som jeg skrev om lige her. Et par større julegaver er lavet (billeder kommer efter de er givet bort) og flere mindre gaver er påbegyndt. I går blev kurven her færdig. Flettet i en masse røde kaffeposer, så den kan sprede lidt julehygge. Den skal bruges af min farmor til en kalendergave. Mere siger jeg ikke :o) Hvis nu modtageren skulle læse med!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar