Bjørn Wiinblad

Har siden jeg var mindre været tiltrukket af Bjørn Wiinblads fantastiske værker. For flere år siden fik jeg med hjælp fundet en lille Wiinblad-platte med December-motivet på et lokalt kræmmermarked. Netop dette motiv blev valgt, da jeg har fødselsdag i netop den måned og ikke havde plads til hele serien. Siden har platten hængt på mit værelse uden nogen form for Wiinblad-selskab:


Men ensomheden slutter nu, for jeg har i forbindelse med mit weekendskursus fået en STOR sæk med patchworkstof forærende, hvilket jeg er utrolig taknemmelig for! Der var så meget, at jeg har delt en masse ud. Jeg havde aldrig nået igennem det hele selv. Men iblandt godterne fandt jeg en masse stykker Wiinblad-stof, så nu kan platten på selskab:

1 kommentar:

  1. Hey :)
    Har du stadig det blå Wiinblad stof og ville du evt være intereseret i at sælge det??
    go jul
    Céline :)

    SvarSlet