Endnu en kurv


Sent i går aftes lykkedes det mig endelig at få gjort denne flettede brødkurv færdig! Den skal faktisk gives bort som fødselsdagsgave i dag, så det var i sidste øjeblik, må man sige! Fin synes jeg selv, at den blev i sort med blå, lilla og turkis ind imellem. Ydersiden er helt klart smukkest, for indersiden skal dækkes af en serviet eller lignende. Med cellofan, lidt gemt gavebånd i matchende farver fra jul og noget gemt silkepapir i lilla farver, ja så går det vidst meget godt an som en fødselsdagsgave!

Så må vi så sandelig håbe, at modtageren ikke kigger med her!! Men det tror jeg nu ikke!

Rigtig god lørdag til alle! Vi blogges ved :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot... Hvad har du flettet af?

    SvarSlet
  2. Mange tak! Sorte/turkise topping-poser, blå chipsposer, blå pomfritposer og sorte kaffeposer :o)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot, jeg har også en ide om at mit omfattende kaffeposer lager skal laves i kurve til nødder og lignende... Men jeg er desværre langt fra så effektiv som dig, når der også er studie og strik der skal passes :)

    SvarSlet
  4. Sådan en gave ville jeg blive glad for :-)

    SvarSlet