Læder og skind




Imens jeg hen over weekenden underviser om dagen, kører jeg stor-oprydning herhjemme. Har blandt andet fået samlet alle mine skind/læder rester, og der er STORE mængder. Da jeg desværre ikke rigtig får brugt dem, har jeg besluttet at sælge ud. (solgt)

Størrelsen på stykkerne varierer meget. Der er dog ikke enorme stykker til store læder tasker. Men til smykker, lappeprojekter, hårsløjfer, hårblomster, nøgleringe eller lignende, er der rigeligt store stykker.

Jeg sælger kilovis, stykvis eller hvad der ønskes! :o)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

OPDATERING: De farvede stykker skind ser sådan ud:

33 kommentarer:

  1. Sælger du det kun samlet? Ellers ku jeg godt være interesseret i et par mindre stykker sort skind til smykker og lign.

    SvarSlet
  2. Se den nederste linje i indlægget:

    "Jeg sælger kilovis, stykvis eller hvad der ønskes! :o)"

    SvarSlet
  3. :) Det havde jeg jo så tydeligvis overset i farten:)
    Har du stykker der er 15x20 cm og større? Og hvad skal du have pr. stk.?

    SvarSlet
  4. Jeg undersøger lige om jeg har de størrelser :)

    SvarSlet
  5. Jeg er meget interesseret :) De farver du har, er det dem man kan se på billedet, eller har du også andre faver? :)

    SvarSlet
  6. Der er sort (masser), lidt rød og lidt blåt. Jeg skal alligevel til at kigge efter større stykker til Malene, så jeg prøver lige og se hvor meget farvet jeg kan grave frem! :)

    SvarSlet
  7. Så har jeg undersøgt sagerne!

    #Malene. Der er et par stykker, som næsten er firkantede i den størrelse du efterlyser. Men det er købt for at være skindrester, så resterne er ret deforme.

    #Gitte. Jeg havde faktisk meget mere farvet end jeg troede. Har mest rødt, men der er også brun, blå, pink og hvid. Se opdateringen i selve indlægget, så kan du få syn for sagen :) Se målene på linealen.

    SvarSlet
  8. Ok. Dem vil jeg gerne købe og så et stykke i sort og et i rødt i en størrelse som kan bruges til armbånd 4-5 x 20 cm, hvis du har. Hvor meget skal du have for de fire stykker?

    SvarSlet
  9. Hej Malene. Jeg skal lige være sikker på, at jeg har fanget den rigtig. 3 sorte stykker og et rødt?
    Hvad med 20 kroner + forsendelse. Jeg undersøger lige, hvad portoen bliver.

    SvarSlet
  10. Hey,
    Har du et stykke sort og et stykke pink der er langt nok til at kunne blive til en nøglesnor ?

    SvarSlet
  11. Jeg har desværre ikke i pink, men i sort kan jeg måske klare det. Hvor bred skal nøglesnoren cirka være??

    SvarSlet
  12. Ja, 3 sorte og et rødt. De skulle alle gerne være min. 20 cm på den ene led. Det ene sorte og det røde behøver kun at være 5-10 cm på den anden led...de to sidste sorte skal gerne være 15 cm eller mere på den anden led:) Håber det er til at hitte ud af!?
    Send mig bare en mail med kontooplysninger og pris inkl. forsendelse.

    SvarSlet
  13. Tænker den skal være ca 2 cm. bred. Har ikke prøvet at lave en før så ved ikke helt hvor meget der går til... Derudover kunne jeg godt tænke mig et stykke til at lave sådan et armbånd der ligner en sløjfe, så den skal vel være ca 25x7 cm også i sort?

    SvarSlet
  14. Jeg kigger lige stykkerne igennem. Jeg vil bare lige være sikker på, at du ved, at stykkerne ikke er stive ligesom tykt læder, eksempelvis læder bælter!?

    SvarSlet
  15. #Carina. Jeg tror desværre ikke jeg har stykker som er lange nok til nøglesnore. Desværre.

    SvarSlet
  16. Hej Helene
    Jeg kunne godt tænke mig lidt af det sorte, røde og brune. Hvad siger du til at blande en pose til mig for 50 kr inkl. fragt (eller deromkring) ?

    Kh. Mette

    PS. Hvis det er ok kan du bare sende mig dine bankoplysninger til:

    mettew@sol.dk

    SvarSlet
  17. Hejsa, ved godt det er et gammelt indlæg, men tænkte om du stadig havde noget skind tilbage? :)

    Skriv gerne på min mail: lindaeg@live.dk

    SvarSlet
  18. Hej Helene.
    Kan se det er et gammelt indlæg, men vil alligevel lige høre om du har mere tilbage? Mvh Randi randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Hej begge. Undskyld jeg først får svaret nu. Jeg har en del mindre stykker tilbage a la billede 1 og 3 ovenfor. Mest sort men også lidt farvet.

    Kan dette bruges?

    SvarSlet
  20. Har du stadig læder til salg?
    Kontakt camilla_mikkelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  21. hej jeg skal brug noget læder, har du 2 stk på 21cm/26cm
    sort eller brun eller rød ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke længere. Stykkerne er ikke så store og reelle mere.

      Slet
  22. kunne godt bruge nogle små stykker i alle farver


    vis du har det..
    pris??????

    50stk læder 15x15cm

    SvarSlet
    Svar
    1. kun grå sort og brun

      Slet
    2. Stykkerne er ikke regulære. De er meget deforme.
      Derfor kan jeg desværre ikke udtage stykker som måler præcis 15 x 15.

      Desuden er der intet gråt læder. Det er bare bagsiden af det sorte :o)
      Brunt har jeg desværre kun så stykker tilbage af.

      Så det er formentlig ikke så attraktivt længere.

      Slet
  23. Har du stadig noget i sort og brunt??

    Behøver såmænd "kun" være på størrelse med en STOR hånd... Selvfølgelig må det også godt være større.

    Det må ikke være for tyk..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :o)

      Brun er der desværre ikke mere af andet end hvad jeg selv kan bruge.
      Jeg tror desværre også, at alle de store stykker er røget, så der er kun længere tynde og mere deforme stykker tilbage. Beklager.

      Slet
  24. Der er et kongeblåt stykke læder i bunken med farvede læderstykker. Har du stadivæk det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tvivler på, at jeg har mere end helt små rester tilbage, desværre. Stykkerne er jeg ved at bruge selv. Beklager.

      Slet
  25. Ved godt det er en gammel indlæg, men har du mere tilbage af resterne? Vil gerne prøve at lave en taske i det der 8 tals flet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke mere til salg :-(

      Slet
  26. Hej Helene.. :-)

    Hvad str huggepibe bruger du til at slå dine huller ud med til 8 tallet?
    12 mm? Bruger du samme str til alle dine tasker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi.

      Jeg har kun haft gang i en taske. I skrivende stund er den stadig ikke færdig. Hele den første portion af "led" har jeg udhullet med saks i hånden - helveds til arbejde!! Men nu bruger jeg en huggepibe str 10 mm.

      Slet