Når arbejdet kalder

Jeg arbejder på livet løs, for først og fremmest at tjene lidt penge, mens jeg har tiden. Herudover har jeg et todages taskekursus i weekenden, som kræver forberedelse. Glæder mig helt vildt til at få afprøvet mine ideer til kurset. Jeg har sørme aldrig prøvet at være lærer før på en sådan måde!


Som afveksling til forberedelserne, går jeg og hygger mig med en sættekasse. Foreløbig er den nu grundet færdig. Så mangler bare to lags hvid blank maling og en masse tapet. Sidste sættekasse i denne omgang. Jeg er kørt lidt død i dem. Men nu har jeg også selv et par og et par klar til jul :o)


























Sidst men ikke mindst fandt jeg i sidste uge denne skønhed af en dåse. Har en svaghed for alt musselmalet. Pladsen på værelset tillader dog ikke stel med mere, så jeg nøjes med lidt brugt gavepapir og nu denne dåse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar