Når Oslo kalder

(billede fjernet)

En weekendtur til Oslo med DFDS og SAS fik pludselig listet sig ind på mig i torsdags. Så jeg sprang på Oslo-båden fredag og fløj hjem til DK igår. FANTASTISK flot vejr i Oslo, hvor jeg spadserede rundt i 11 timer og fik set en masse. Hvad får så en pige som mig til det??

Jo, Nephew spillede en koncert lørdag aften :o) Måske nogle mener, at det er en smule vildt, at tage så langt for 1,5 times musik. Dem om det! Men når Nephew ikke kommer til os  i DK, ja så må vi jo komme til dem, hvorfor turen før har gået til Finland, Sverige, Tyskland og nu Norge. Jeg er ikke en gang blevet skuffet, og koncerten her var nummer 33!

Pointen med indlægget her, er dog ikke Nephew. Selvom koncerten var fantastisk! Nej, på min tur rundt i byen, nærmere betegnet på Carl Johan (hovedgaden) tæt på kongens slot og parken, så jeg en Mumi! En menneskestor trold slentrede ned ad gaden... Så jeg blev simpelthen nød til at have et billede med Mumi :o)

3 kommentarer:

  1. Fantastisk! Du er da en ægte Nephew fan :-)
    Jeg samler på go-cards, og har et par stykker med Hr. Kvamm hvis du er interesseret? Kom til at tænke på dig, da jeg så dem i min bunke ;-)

    Hvor heldigt at du også mødte mumi!

    Mange hilsner
    Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina. Det er svært at sige, hvad der gør en ægte fan. Jeg nyder bare musikken og de fantastiske mennesker, som jeg har mødt til koncerter og arrangementer.

    Hvor sødt af dig at tænke på mig. Jeg er bestemt interesseret! :o) Jeg sender dig lige en mail!

    SvarSlet
  3. Sv: Det var jättekul att träffa dig med. :) Så roligt att du kom till Oslo ändå! Jag hoppas du lyckas få tag på biljett till Flensburg också, eller någon av de andra konserterna.

    Vi ses!

    Camilla

    SvarSlet