Nye kreationer


En del projekter blev færdiggjort i går. Blandt andet en kakao-taske, som man vidst skal være mere end ret glad for gul, for at benytte!! Ü Ydermere har jeg færdiggjort min søsters påbegyndte kurv af en gammel bog fra byens genbrug. Jeg gør det ALDRIG igen! Nu forstår jeg godt, hvorfor hun gik død. Det er et helvede at flette af, og papiret vil utrolig gerne sprække. Nu er kurven heldigvis færdig og røget ind til søs igen, mens tasken ryger til salg i løbet af dagen. Så mit værelse snart kan ligne et værelse og ikke en produktionslager!

Dagen skal bruges på arbejde og en smuttur i Føtex. Har ligesom andre herinde forelsket mig i lidt julepynt! :o)

På genskriv og god dag til alle!

5 kommentarer:

  1. Hej.
    Nydelig taske( som alle de andre du laver!), og superflot kurv!
    Nu, du skriver om jul, har jeg er opfordring til dig.
    Vi er nogle damer, som har mødtes et par gange og øvet os i at flettet kurve.
    Vi fletter med lange strimler, så jeg har ikke nået til at sætte mig helt ind i din teknik endnu, -( kom nu til sagen Bodil!)
    Altså- på sidste møde blev der efterlyst noget julepynt i fletteteknik.
    Ingen havde umiddelbart en god ide, så jeg giver hermed udfordringen videre til dig, som virkelig kan det her.
    Ha`en god dag.
    Ps. Undskyld hvis der bliver rod på værelset igen nu!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :) kan godt lide kakaotasken, har selv skåret ud til en også, men havde ikke flere poser :) synes altså din er blevet super god :)
    Er det fordi det er papir uden tape på at det vil sprække? er lidt nysgerrig :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Bodil, jeg vil eksperimenterer lidt :o) Værelset er allerede fyldt med rod pga andre julesysler. Så det går nok ;o)

    Micha, ja det er netop fordi min søster ikke har sat tape på, at det sprækker.

    SvarSlet
  4. Hej Helene,
    Så har jeg endelig selv fået flettet min første taske - det holdt hårdt og jeg er vildt imponeret over, at du spytter dem ud på samlebånd.
    Du kan se min på femthe.blogspot.com, hvor jeg også har skrevet et lille indlæg om, hvordan man kan variere størrelsen af leddet, så det passer til det materiale, man har til rådighed. Er de størrelser du bruger tilpasset Haribo-poser eller noget andet?
    Hvis du kan bruge mine overvejelser til noget, må du da meget gerne bruge det videre. Jeg synes din DIY var til stor hjælp:-)
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Er ved at flette to tasker nu, en med store felter, og en med lille, men kan ikke få de små til at passe med 4,5cm, og laver dem om til 4x9, men er det fordi at jeg bruger papir og ikke plastik, eller? :)

    SvarSlet