What to do, blogdesign

Siden kommer lige til at se lidt sjov ud, indtil jeg får besluttet mig for et brugbart design. Jeg bliver sku' nok aldrig helt tilfreds!? Men jeg arbejder på sagen! Har en drøm om at få genbrugs ånden ind i mit design. Med nogle af mine projekter fremme på siden samt en brugbar baggrund. Men jeg er et stort båthorn til alt omkring design her på siden. Så det ender altid med at blive noget mere simpelt, som jeg aldrig bliver helt tilfreds med.

Sidder du ude bag skærmen men ideén til et genbrugs-inspireret design, kender du et program som kan hjælpe med billedredigering eller har du mod på at svare på et par blogger-design-relaterede spørgsmål, må du meget gerne give lyd. Jeg kan simpelthen ikke leve med en side som ligner lo..!

5 kommentarer:

  1. Kunne bedre lide dine blomster i headeren før - dem var jeg helt misundelig over :)Men ellers vil jeg anbefale dig at kigge på denne side: http://bighugelabs.com/mosaic.php der kan man lave nogle ret flotte billed mosaikker osv, jeg har selv lavet banneret på min blog der..

    Og så vil jeg da lige sige tak for en rigtig god blog, jeg er meget inspireret af alle dine kreative genbrugs projekter, og jeg fletter selv på livet løs af kaffeposer :)

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Tak :o) Jeg vil tjekke siden i forbindelse med arbejdet på et nyt design! Regner med at have noget nyt klart i løbet af ugen. Og helt uden blomster bliver det ikke ;)

    Mange tak for rosen og god flettelyst!!

    SvarSlet
  3. Jeg synes bestemt ikke at din blog ligner l.... som du skriver, jeg nyder hvert et besøg herinde. Men jeg kan absolut godt genkende det du skriver med at man aldrig bliver helt tilfreds med sit lay out, jeg har det på samme måde med min blog og er også gået i tænkeboks.
    Til fotoredigering kan jeg anbefale et program der hedder PhotoScape (måske kender du det). Det kan downloades gratis og har mange funktioner. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på.

    SvarSlet
  4. Helene - jeg synes nu heller ikke din blog ligner det du beskriver, men jeg kender godt frustrationen over ikke det med design og båthorn...er selv i samme dilemma....men du efterlyser idéer til din og helst med genbrugstemaet.
    Mit forslag: et tableau med alle de genbrugsmaterialer du bruger, blandet med nogle af dine færdige og skønne ting. Fotografer det og tekst det i en behandlingsprogram....det var det, men jeg vil nu kigge forbi under alle omstændigheder - design eller ej :)

    SvarSlet
  5. ...sikke noget vrøvl jeg skriver....jeg mener...jeg kender god frustrationen over, at ønske og kunnen i design ikke altid følges ad. Jeg er også et båthorn til sådan noget....;)

    SvarSlet