Glæde

Indlæg slettet

9 kommentarer:

  1. Tillykke med det! Jeg ved selv hvor vigtigt det er at komme ind på sit drømme studie og ikke mindst hvor glad man bliver når man så gør det! Nyd dagen og endnu engang tillykke..

    SvarSlet
  2. Tillykke - det må have givet noget ro i sindet :o)

    Man skulle have været din lillesøster i dag - sikke hun skal forkæles - sød søster hun har!

    SvarSlet
  3. Tillykke, dejligt at få det man gerne vil have :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke. Det kører rigtigt for dig i dag så. Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt! Tillykke med det! Og så heldig din søster er med en betænksom og omsorgsfuld storesøster :-)
    Jette

    SvarSlet
  6. tillykke og hvor hyggeligt i to skal have en rigtig tøsedag :) dejligt :)
    KH Micha

    SvarSlet
  7. Tillykke med det - skønt med en søsterdag

    SvarSlet
  8. Mange tak for tillykke'erne. Det har virkelig lettet meget at vide, at jeg har fået en studieplads tæt på, så jeg ikke behøver kaste mig ud i en flytning til Næstved, hvor jeg ikke har lyst til at være. Ikke fordi der er noget galt med Næstved. Jeg er bare vokset op her i Nordsjælland og har aldrig prøvet andet.

    Søsteren min blev rigtig glad, både for kakao men også for en billet til TV-optagelserne. Så nu står den på ren tøsehygge i løbet af november.

    SvarSlet
  9. Tillykke med studiet:-) Fedt, at du har den bekymring mindre at tænke på. Det er meget rart at kunne starte på studiet og have en kendt base, så ikke alt er nyt og uoverskueligt.

    SvarSlet