Dagens pinke indslag



Det kommer vist ikke bag på nogle, at pink er den gennemgående farve her :o) Min pinke bogkasse er nu kommet frem i lyset. Pt står den på skrivebordet mit, så må tiden vise hvor den havner. Tænk engang, 5 kroner og lidt maling!?

Ellers er min hæklede blæksprutte næsten færdig. Den mangler lige en lille glad mund. Opskriften er igen fra Ana Paula Rimoli. Besøg hendes fantastisk inspirerende blog lige her!

Min søster har fået sin lilla Milka chokolade pung, som jeg langt om længe har fået lavet færdig. Elsker hele historien som ligger i chokoladepapiret. En fantastisk minde om en fantastisk sommerferie med chokoladespisning og hygge :o)

Og når ja, så er jeg "kommet til" helt bevist at handle lidt julekugler i Søstrene Grene samt købe 3 orange og en gul Erik Kold bøtte. Ja du læste rigtigt, 52 bøtter = nok, NEJ! Billeder følger selvfølgelig i morgen. Gad vide, om jeg nogensinde selv mener, at jeg har fået nok af dem!? Hele kroppen fyldes stadig af JUHU-fornemmelse, når jeg finder en ny!

Aftenen skal bruges på "Hva' Så Danmark", dog ikke "mit" afsnit :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar