doughnuts a la Smykkestykke

Jeg er en stor fan af Dittes blog, Smykkestykke. Tidligere på året udvekslede Ditte og jeg ting i en chageaway, som jeg skrev om lige her. Mine elskede doughnut-smykker lagde jeg en sen aften på en stak hvidmalede genbrugsrammer. Næste morgen slog det mig, en ramme med doughnuts limet på hele vejen rundt. Det måtte prøves. Derfor nu denne stabel fimo-kager...


En passende bred ramme skal jeg lige have fundet. Resultatet skal i nok få at se. Bemærk desuden lige keramiksvampene. De sprang på mig i Søstrene Grene!

2 kommentarer:

  1. lækre doughnuts! og så feder de heller ikke ;)
    Jeg har også købt nogle af de fine svampe. De overfalder jo nærmest en når man ser dem!

    SvarSlet
  2. Hvor sejt at du lader dig inspirere. Jeg syntes, at de donuts er super lækre. Og så er du meget modigere mht. farver end jeg er. Hvorfor er det, at alt hvad jeg laver bliver lyserødt?

    Ditte, Smykkestykke

    SvarSlet