En hilsen fra den lokale Mumidal

Hele to af byens genbrugsbutikker bød i dag på Moomin i form af en bog og 3 malebøger. Aldrig er 9 kroner i mønter blevet fundet frem så hurtigt, ja du læste rigtigt, 9 kroner. Jeg elsker simpelthen at gøre et fund til en så lav pris samtidig med, at man støtter et godt rigtig formål. Se nu bare her, uimodståeligt ikke?
I Genbrugsbutik nummer to i rækken fandt jeg desuden en relativt stor ting. Jeg troede egentlig ikke, at jeg skulle blive den lykkelige ejere af endnu en af slagsen. Men den bad virkelig om at komme med hjem og få en omgang pink maling. Jeg modstod fristelsen og gik videre. Nu sidder jeg og ærgre mig over, at jeg ikke købte den med. Heldigt at de gamle har lovet at hente den hjem til mig i morgen. Krydser fingre for, at den stadig står hvor jeg efterlod den... Fortsættelse følger selvfølgelig!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar