Jul a la genbrug

På opfordring et indlæg om diverse genbrugsideer i jule og nytårs regi. Egentlig meget rart at få samlet op på ældre indlæg, som "bare" forsvinder længere og længere væk i arkivet! Først og fremmest er jeg jo tilhænger af juleflet. En sådan kurv i røde farver til nødder eller diverse julerier, er bestemt ikke af vejen! Vejledning ses lige her!
Derudover er det skålene af gavebånd eller serpentiner fra nytår. Begge dele må siges at  findes i rigelige mængder i løbet af december. Indlæg om skålene med flere billeder kan ses lige her og her. En udførlig DIY  med billeder er desuden på vej :o)
Julekort, til og fra kort som juleuroer laver jeg af pap fra bagsider på skriveblokke samt af gemte julefrimærker og silkegavebånd fra de tidligere års december måned :o) Øverst er noget af dette års produktion. Sidste år så kortene således ud:


En opsamling som forhåbentlig kan bruges :o) I morgen vender jeg tilbage med endnu en juleide, som jeg selv er utrolig glad for! Den er ikke specielt genbrugs-agtig, desværre, og den henvender sig kun til det kvindelige køn, med mindre man som mand/dreng elsker hårbøjler!! Glæder mig til at vise frem!

1 kommentar: