Krydderi til tilværelsen

Som nævnt har jeg igen måtte investere lidt penge i et par nye bøtter til den beskedne samling Erik Kold dåser. Ud af hele samlingen er kun 2 af bøtter i krydderistørrelse, selvom jeg gerne så mange flere af dem. Et køkken med en hel hylde eller to med mini-bøtter, det må være idealet.

Tidligere på året investerede jeg i den røde på www.Mettesofie.dk mens den orange med strø-funktion blev spottet på www.antiktak.dk for et par dage siden. En gul er pt i kikkerten på en netauktion, måske jeg er heldig der. Har du en/flere Erik Kold krydderibøtte/bøtter (8x6cm) til salg/bytte eller har du set dem på nettet? Så giv endelig lyd fra dig! :o)

16 kommentarer:

  1. Nøj de er fine de krydderibøtter :)

    SvarSlet
  2. Hej Helene
    Jeg bliver nødt til lige at dele et link med dig. Jeg "faldt" over denne blog
    http://sjarmerendejul.blogspot.com/
    idag. En kreativ genbrugs glad norsk kvinde der deler gavmildt ud af sine ideer, måske det var noget for dig. Hun har også en blog der hedder "sjarmerende genbruk"

    SvarSlet
  3. #Micha: Ja ikke. Jeg er også helt småforelsket i dem, hvis man kan være forelsket i ting.

    #Betina: Mange, mange tak for linket. Det ser sørme interessant ud! :o)

    SvarSlet
  4. Jeg var ellers sikker på, at jeg havde nævnt det før, men måske har jeg glemt det: Min mor sælger bl.a. en del Kold-dåser i sin butik, Hos Kamma, på http://hoskamma.dk

    SvarSlet
  5. ...øøh, og jeg glemte at nævne, at hun har meget, meget mere på lager end det, der er på hjemmesiden, så det kan godt betale sig at skrive eller ringe til hende, begge oplysninger står på forsiden af hjemmesiden. Jeg mener at have set krydderibøtter der, men det er lidt tid siden.

    SvarSlet
  6. Tusinde tak Bettina. Jeg har sendt din mor en mail :o) Så krydser jeg fingre for, at du har set nogle krydderibøtter, som din mor stadig har på lager!

    SvarSlet
  7. Åh Bettina. Du har helt ret! Din mor har hele 5 dåser til salg! Tusinde tak for tippet!!!

    SvarSlet
  8. Jeg ved ikke om du kender til siden, men http://www.genbrugsmode.dk/cms.ashx/
    har nogle Erik Kold dåser til salg (:

    Ellers en super fed blog du har! (-:

    SvarSlet
  9. Hej Ida. Jo, jeg kender siden, selvom det er længe siden, at jeg har kigget forbi. Desværre har de pt ikke krydderibøtter. Men måske de får :o)

    SvarSlet
  10. Dejligt, jeg kunne hjælpe - begge parter. :)

    SvarSlet
  11. Hej Helene, jeg faldt selv over en lille strø bøtte med gule kyllinger i weekenden til min butik, den er dog allerede ved at være afsat, men du er velkommen til at følge med på min facebook gruppe https://www.facebook.com/affaer Det er en flot blog du har & jeg kommer helt sikkert til at følge med i dit genbrugs-liv :) Mange hilsner, Lea #affär

    SvarSlet
  12. Lea - tak for din kommentar. Du skal være så hjerteligt velkommen til at følge med :o)

    Det er virkelig en fin krydderibøtte. Troede egentlig ikke, at de fandtes med kyllinger. Det rummer min samling ikke endnu...

    SvarSlet
  13. Hej Helene, måske det er en limited easter edition han har gjort :)

    SvarSlet
  14. Hej Helene.

    Skøn blog du har, nyder at flølge med:)
    Ved ik om du stadig søger Erik Kold krydderibøtter men hvis så har en en til salg på min blog.

    Hilsen Vera http://made-by-vera.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Jeg har 5 stk og nogle andre str hvis nogle er int så send en sms 20885788 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilken farve mon, og hvad er prisen :-) ?

      Slet