Søges tapet- og eller papirsrester


Jeg er ved at få anskaffet mig en fin kroget gren til at hænge op i loftet. Til en start skal den dekoreres med fine julekugler i anledningen af december. Men herefter skal den prydes med små elge med træperler og neonfarvet bomuldssnor, havde jeg tænkt mig. Skabelonen er klar, men jeg mangler nogle små stykker småmønstret papir/tapet til dekoration på elgene.

Derfor søger jeg stykker af papir/tapet på 6 x 6 centimeter. Mønstret skal være småt og alle farver er interessante. Men selvfølgelig er pink/lyserød at foretrække :o) Rie Elise Larsen rester er utrolig velkomne. Jeg skal selvfølgelig nok betale for stykkerne samt dække portoen! Det er bare lidt rigelig meget at købe et stort ark af tingene for et par mini-elge.

4 kommentarer:

  1. Jeg ligger inde med rester af karton fra panduro, ikke meget men lyserødt ... jeg kan sagten putte dem i en kuvert, hvortil ?

    SvarSlet
  2. Jeg har masser og atter masser afsmåmønstret papir.
    Og nu fik du mig til at kigge i gemmerne og jeg havde meget mere end jeg selv regnede med.
    Laver lige et indlæg på min blog med billeder af papir. :-)

    SvarSlet
  3. Helt i orden, jeg holder øje :o)

    SvarSlet