Godt nytår!



Her et lille forskud på den kommende nats himmel. Jeg har ikke lige fået nået at færdiggøre "året der gik indlægget", så I må nøjes med et overdådigt fyrværkerishow fra Youtube :o) Tusinde tak for det fantastisk krea-år 2010, hvor jeg endelig fik taget mig sammen til at oprette bloggen her. 2010 blev året, hvor mere end 250 af jer derude kvitterede ved at tilmelde jer som faste læsere mens siden her blev vist over 200.000 gange. Af en blog på 8 måneder er det fuldstændig vildt i min verden! Jeg glæder mig til at forsætte samarbejdet i det nye år. Samarbejde, det er vel egentlig, hvad blogge er. Uden alle jer derude, var siden her ingenting. Ingen kommentarer, ingen mail, ingen yderligere inspiration eller noget. Kun envejskommunikation.

Jeg vil derfor gerne afslutte 2010 med at takke jer alle for årets kommentarer, rosende mails, gaver, tips, tricks og sindsyge mængder af inspiration i form af jeres egne faktiske blogge!

Rigtig godt nytår til jer og jeres og ikke mindst på genblog i 2011 ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar