Muuh muuh

Stødte for et par måneder siden for de sødeste kaffeposer. Lysblå med en hvid ko på hver. Desværre kunne jeg kun få fat i 3. De er pænt blevet taget til side og passet på. Køerne var for store til at blive flettet i tern, med mindre man lavede tern på over 5 x 5 centimeter. Nu er de blevet til et fint penalhus med lyseblåt foer og lynlås. Desværre kom jeg til at lave bunden en anelse stor, men det fungere da! :o) De tre køer blev klippet ud og samlet på en pose, ved at sætte selvklæbende bogbind ovenpå... Utrolig nemt og ligetil!

Desuden utrolig mange tak for alle jeres fødselsdagshilsner! Jeg havde en dejlig weekend, selvom influenzaen blev udbyttet med en god gang omgangssyge!? Lidt træls, men det gik da! Og så skal jeg da ellers lige love for, at der bliver købt løs af mine tasker. 4 tasker i går og ind til videre 4 i dag!? Jeg må få lavet lidt flere!!

På genblog imorgen :o)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, jeg synes du har nogle rigtig gode genbrugs ide´r

    SvarSlet
  2. Vi så jer godt i TV - Steen opdagede jer !

    SvarSlet
  3. #Josefine. Mange tak :o)

    #Dorte. Godt spottet af Steen.
    Vi sad lige ved siden af kamera-stationen i studiet, så vi var godt dækket af kameraer. Alligevel har de, heldigvis, valgt at klippe det meste fra :o)

    SvarSlet