Når to do listen bliver for lang

Efter store bytte-gave-ræs sammen med resten af byens beboere står den igen på færdiggørelse af en masse flette- og syprojekter. En masse puder skal syes, et foer til en grøn taske skal syes, en brødkurv skal flettes udover de mange patchworkpuder som også skal færdiggøres og påbegyndes. Får slet ikke at glemme mit patchwork vattæppe. Nogle der kender det med at starte mange projekter op!? :o) Jeg lover at poste billeder efterhånden som tingene skrider fremad. Måske det kan give lidt lys for enden af alle disse projekter...

En taske er dog færdig og strøget fra to do listen. Den er nu til salg på salgssiden:

3 kommentarer:

  1. OM jeg kender det!!!? Også i den grad. Er simpelthen en klovn til at få mine projekter gjort færdige...vil meget hellere begynde på dem.

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg har lige et spørgsmål angående "flet taskerne". Finder du lynlåse som passer til taskernes længde eller laver du taskerne efter lynlåsens længde?
    På forhånd tak :)

    - Michelle

    SvarSlet
  3. Michelle - det er med forskel. I starten havde jeg i diverse genbrugsforretninger købt en masse forskellige lynlåse. Her lavede jeg tasken efter lynlåsen. Nu er lageret desværre tømt, så nu køber jeg lynlåse til taskerne, med mindre jeg er heldig at finde nogle i genbrug som passer :o)

    SvarSlet