Spejdernes Genbrug, Farum

Jeps! Her er dagen blevet brugt med en rigtig dejlig veninde, Louise samt en enorm bunke andre mennesker. Af hende her fik jeg lige lidt bonusinfo omkring arrangementer, og Louise og jeg undgik derfor at være der da spejderne åbnede. Folk var vist gået rimelig amok med at komme først ind, også i dag. Ikke at de var faldet ned, da vi ankom 10:10 med offentlige transportmidler! Tænk en gang både busser og toge kørte til tiden og buschaufføren hørte Nephew og ønskede glædelig jul!!! Så kan man som Nephew-fan ikke lade være at smile.

Pengepungen blev sørme også luftet denne lørdag. Jeg synes faktisk selv, at jeg fik gjort nogle gode fund for i alt 70 kroner. Utroligt hvad man kan få ud af under hundrede kroner! Jeg elsker jagten, at kæmpe om at komme til fadet, følelsen af at have gjort et kup samt glæden ved at have sparet en del penge i forhold til at have købt den samme genstand som ny. Samtidig kan man bedre tillade sig at skille ting ad, male dem og sætte dem sammen til nye ting! Herudover bliver der ikke brugt ressourcer på at producere flere genstande, nu de gamle sagtens kan bruges!!

I dag blev det blandt andet til hele 5 Erik Kold krydderibøtter med strø i alle fem. Her ses de sammen med mine to bøtter fra tidligere. Som bonusinfo kan det nævnes, at der faktisk snart er 5 brune krydderibøtter mere på vej til mig :o)

Samt denne fine sytrådsholder. Eller, den mandelige sælger, som jeg købte den af, spurgte, om jeg havde en ide om, hvad man brugte den til. Det var jeg ikke sikker på, men havde tænkt på at bruge den til sytråd. Han lyste op i glæde, den ide havde han ikke selv fået. Så jeg kunne få den for en flad tier! En gang sandpapir og en viskelæder, så er den fin! 

Herudover fik jeg tre små Bamse og Kylling bøger: Bamses Billedbog, Bamse & Gulle-Goklingerne samt Basse, Tulle og Elly. Ikke at forglemme en lille and til min søster sættekasse. Nu har jeg sat anden på plads. Glæder mig til at se, hvornår hun opdager den :o) Glædelig 4. december til alle!

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne fund :)
    Bliver sjovt hvornår din søster opdager anden :)

    SvarSlet
  2. Ja :o) Hun har en næsten magen til, som jeg har sat ved siden af. Så når hun ser den ene, kan hun ikke undgå at se den anden!

    SvarSlet
  3. Hejsa. Jeg har set at du er ret glad for mummi.
    Se http://www.smartclub.dk/product.asp?product=1244

    ^Der kan man købe en mummi saks :) hehe

    SvarSlet