Den store blogleg del 2


Nu går der altså lige blogleg i den i disse dage. Jeg har nemlig fået endnu en award. Denne gang kommer awarden fra Camille med den fantastiske blog Hverdagshjem. Mange mange tak, Camille :o) Reglerne for denne award er således:

1. Tak og link tilbage til den person som tildelte dig awarden.

2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som du for nylig har får bekendskab til.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser. Jeg går ud fra, at disse bloggere læser med lige her ;o)

Nå... 8 ting om mig selv.

1. Camille skrev det godt nok også som en af sine otte ting. Men det samme gælder mig. Jeg prioriterer altid interiør frem for tøj. Står jeg og skal vælge mellem at bruge penge på interiør og tøj, ja så vinder interiøret simpelthen. Den er altid sikker.

2. Som lille hadede jeg mumitroldene, Bamse & Kylling samt Disney. Nu her i de seneste år er jeg til gengæld begyndt at holde utrolig meget af både B&K samt ikke mindst Mumi. Disney-film siger mig dog stadig ikke spor.

3. Jeg har lige siden jeg var helt lille elsket at sammensætte brugte ting til noget nyt. Syet gamle gardiner om til bamser og lavet figurer af tomme toiletrullerør. Det har altså holdt ved i mange år. Med årene er det dog blevet mere ekstremt!

4. Jeg har en tendens til at samle på serier af ting, så snart jeg har forelsket mig i en enkelt ting. Tag nu mumikopperne. 1 er blevet til 18. Hovsa. Mumibladene. 1 er ind til videre blevet til 4. Erik Kold bøtter, 1 blev til omkring 70 ;o) Ja, jeg er oppe på så mange bøtter. De 12 er dog krydderibøtter, de fylder ikke så meget!

5. Jeg hører dagligt musik i flere timer. Om jeg er hjemme, på arbejde eller i byen. Bandet Nephew har den helt særlige plads i mig. Jeg har mødt en stor bunke mennesker gennem musikken, som i dag betyder rigtig meget for mig. Det startede i slutningen af 2006 og har ført mig hvidt omkring; Danmark, Finland, Norge, Sverige og Finland. 34 koncerter i årenes løb...

6. Jeg startede bloggen her for at få afløb for en masse kreative/genbrugs tanker. Jeg havde dog ikke forventet at finde så mange mindre kilder til inspiration. Nu har det udviklet sig til en afhængighed. Jeg skal helst herind hver dag!

7. Jeg ELSKER farverne lyserød og pink. Dette er relativt tydeligt herinde og har ført til kælenavne som Den-Lyserøde og Miss-Pinkness. Sidstnævnte også mit brugernavn i DR-regi.

8. Sidst men ikke mindst er jeg et nat-menneske. Jeg ved intet bedre, end at være oppe om natten og sove dagen væk. Desværre er det svært at få til at hænge sammen med arbejde og skole. Ændringer herinde plejer af samme årsag at ske i nattens mulm og mørke.

Awarden her skal jo videre! De fleste blogge har jeg først "mødt" for nyligt. De andre har jeg kendt til et stykke tid :o) Nu kommer den videre til:


Nu hedder denne award ikke noget med "with a little bit extra". Men det passer nu egentlig meget godt her. Awarden giver jeg videre til ovenstående, fordi jeg synes deres blog har en smule ekstra. Det ekstra, som fanger mig og overtaler mig til at følge med fast :o)

6 kommentarer:

  1. jeg er så meget med på flere af punkterne!!!! Som jeg altid siger: Hvis jeg kan lide en ting...er det meget bedre at have flere! :D

    hahaha

    Er glad for at følge med på din blog!

    SvarSlet
  2. Hej Camille. Super dejligt at høre ;o)
    Du skal være så hjerteligt velkommen "herinde"!

    Genialt motto!!

    SvarSlet
  3. Hej Helene

    Ihh - hvor fedt... det er dog nr. 2 - men måske jeg hitter på 8 ting mere. Men endnu en gang tusind tak - det varmer rigtig meget!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Er helt rørt over at være med.

    SvarSlet
  5. Hej... tak for den fine pris... jeg har delt 8 frygtelige ting om mig selv. :-)

    SvarSlet
  6. hov har ikke fået sagt tak for awarden :) men tusind tak :) Lige så snart jeg har lidt mere tid vil jeg føre den videre :)
    KH Micha

    SvarSlet