Bøtte, bøtte købmand

Søster har lige kreeret den fineste opstilling af sine snart mange B&J bøtter. Hele 61 styks, en mere er on it's way på vej ned i min mave :o) Hurra for det! Men pointen her er ikke min afhængighed, nej det er den flotte emballage. De fleste af os kan vel godt blive enige om, at emballagen er yderst tiltrækkende. Men hvad kan man egentlig bruge disse tomme herligheder til? Ideer modtages med kyshånd, vi kan ikke få os selv til at smide dem ud!! Dog er 61 bøtter sin sag "bare"  at have stående, de fylder godt.

Vi har overvejet at indramme dem, lave lampeskærme eller bygge et eller andet. Men det føles bare ikke som ideén. Måske nogle af jer har erfaringer med genbrug af papbøtter som disse??

11 kommentarer:

  1. Hold da magle i har spist meget god is!! Jeg ELSKER Ben & Jerry's! Det er bare så mega dyrt... Men jeg er spændt på at se hvad du får af idéer, jeg har nemli 3 bøtter jeg ikke har nænnet at smide ud.

    SvarSlet
  2. jeg har smidt mine ud selv om jeg ikke rigtig nænnede det, er spændt på hvad i hitter på :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte på... Ja det er faktisk en ide som lige nu sprang op i mit hoved. Da jeg var på efterskole var der en pige hvis far havde beklædt et par mindre træ kufferter med coca cola- og nicolinedåser. Han havde klippet top og bund af dem og klippet dem op så de blev en firkant. Derefter havde han sømmet dem på trækufferterne. Det var de fedeste kufferter jeg havde set... Kunne man ikke gøre noget lignende med B&J's bøtterne? Beklæde kufferter, små gå-i-byen-tasker... Måske lidt decopache-agtigt...?
    Bordskånere... Lime dem på en billig bordskåner fra ikea f.eks. og så derefter lime et stykke (tyk) glas hen over så varmen ikke skader billedet fra bøtterne...
    Håber du kan bruge mine ideer til noget...
    Knus Helle

    SvarSlet
  4. Tænkte på om din E-mail adresse står et sted så jeg kan se det uden at have en blog selv:)

    Knus Anne:)

    SvarSlet
  5. Hov kom til at slette noget af beskeden:)

    Heii Helene:)
    Vil lige starte med at sige det er en fantastisk side du har, elsker dine ideer:D

    Nå men tænkte man kunne sætte et søm i bunden også skrue den på vægen:) Altså som en slags opbevarings hylde. Så kan man jo både bruge den uden og med låg:D

    Tænkte på om din E-mail adresse står et sted så jeg kan se det uden at have en blog selv:)

    Knus Anne

    SvarSlet
  6. Jeg tænker på om man kan sætte to sammen modsat hinanden (uden låg), med åbningen sammen. og så klippe lidt smukke huller i det og sætte en fatning i så det bliver en lampe.....
    Eller noget med at klemme dem sammen i åbningen og hæfte den sammen, så samle mange af dem sammen med bunden ud ad og de sammenklipsede toppe i et centrum som ville du lave en stjerne hvis arme bliver større istedet for mindre.

    Okay jeg prøver at kommer på noget bedre.... jeg vender tilbage.

    SvarSlet
  7. Urtepotter til at forspire i, det er da smukt og så kan de bruges flere gange på samme sæson.
    Eller stil en lille underskål i bunden og brug den som urtepotte skjuler.
    Det synes jeg er smukt.

    SvarSlet
  8. Mange tak for ideerne og rosen :o) Jeg vil forslå søster dem og se hvad hun finder på.

    I henhold til mailadressen, står den nu under kontakt-linket så alle kan se den.

    Helene

    SvarSlet
  9. hejsa
    Sender også lige ideen til dette herude på blokken, måske er der andre som kunne bruge ideen.
    http://www.instructables.com/id/Scrap-Paper-Notebooks-with-Coffee-Cup-Covers/
    Ang papir til blokken, så kunne det sagtens være gl og kasseret kopipapir. Der kan jo stadig skrives på den anden side
    Cindie

    SvarSlet
  10. Jeg har en fed ide i kan sætte forskellige papir på dem og så lime dem sammen og sætte bunden ind mod væggen forskeligt så har du en fed hylde hvis du ikke forstår så er linkt til en fed en her http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dubuy.dk%2Fdk-1%2Fwebshop%2Fboern%2F3250%2Forganiser-sort.htm&h=qAQDaRMIe Synes det kunne være fedt :D

    SvarSlet
  11. Mange tak for linket :o) Jeg vil studere billederne og forsøge at klæbe nogle bøtter sammen!

    SvarSlet