Den nye dille


Forleden dag skrev jeg om sekskanter... Jeg startede med bare lige at skulle prøve opskriften på de blomstrede-sekskanter af. Jeg havde lidt bomuldsrester. Billederne i opskriften så nemlig så flotte ud, og jeg ventede på stof til mit patchworkprojekt. Imidlertid har den ene sekskant taget en anden i hånden. Den anden sekskant har så taget tre andre med. Og sørme om jeg ikke har flere sekskanter på vej. Hovsa. Et kommende tæppe? Nu er resterne imidlertid sluppet op, så jeg må få fundet nogle flere rester og nye nøgler i ynglingsfarverne.

3 kommentarer:

  1. Smukt, og sikke nogle flotte farver. Men i stedet for et tæppe, hvad med at lave en pude? Det ville da pynte rigtig meget i en seng eller en sofa.
    mvh Cindie

    SvarSlet
  2. Kvickly (hvordan staves?) har 12 bundt hækelgarn til 99kr i denne uge mener jeg. ved ikke om den brue og sarte gule er der, men ellers er de andre farver der. :)

    SvarSlet
  3. Tusinde tak for tippet! :o)
    Jeg vil fluks sende en stafet dertil!

    SvarSlet