Her tages chancer


Jeg tager lige chancen med dette indlæg. Håber ikke at modtageren af den grønne sag her kigger med. Den skal nemlig bruges til fødselsdagsgave, men først til marts. Så længe kan jeg ikke vente med at vise den frem. Alle de sidste stykker grønt plastik jeg ejer og har er brugt til brødkurven her. Så har jeg en gang for alle fået ryttet op i "grøn-bøtten". Har sorteret en masse plastik i en hulens bunke Erik Kold bøtter.

Desuden har et par af jer derude bag skærmene ytret ønske om at se et hjørne på en kurv tæt på. Det har i hermed fået lejlighed til nu. Bare klip på billedet af det grønne hjørne ;o)

Forsat rigtig god weekend!

6 kommentarer:

  1. Smuk brødkurv! Hvilken dejlig fødselsdagsgave.

    SvarSlet
  2. hvor er den flot... mangler du caprisone juice brikker?? ungerne drikker dem ofte og kom til at tænke på jeg da lige så godt kunne samle sammen til dig

    SvarSlet
  3. Hej Anja. Det er sødt af dig. Ja, du må virkelig gerne samle. Jeg går og drømmer om en større kurv af dem, men jeg er selv kørt lidt død i indholdet ;o)

    SvarSlet
  4. så samler vi da bare sammen efterhånden som drengene får tømt dem for indhold!

    SvarSlet
  5. Hold da op, her er da ingen undskyldning for at ligge på den lade side!
    Jeg plejer at nøjes med at KØBE genbrug - loppefund er en lækker hobby!!!
    EEEElsker det ;)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  6. Hvor får du alt det grønne plastik fra, synes det er svært at finde?

    SvarSlet