Kalder alle Mumimaner

Posten har været forbi med længe ventede lækkerier! Finnerne er forståeligt nok så utrolig glade for deres Mumitrolde, at de jævnligt siden 1993 har trykt dem på diverse frimærker. Senest er de også gået hen til klisterfrimærker, hvilket dog ikke har været en hindring for at vise Mumi og familien frem.

Længe har jeg søgt med lys og lygte efter en stabel frimærker til små rammer på væggen. Jeg samler ikke på frimærker, andet end alle de brugte julemærker, som jeg bruger til kort a la dem her. Det faktum gør det sindsygt svært at finde frimærkerne hos deciderede samlere. De fleste skal have katalognumre med mere, hvilket jeg ikke aner en pind om. Ydermere havde jeg ikke lige interesse i sjældne eksemplarer til himmelhøje priser, jeg skulle simpelthen bare have Mumi på væggen puktum.

Svaret på hele min bøn blev Vestjysk frimærkehandel. En enkelt mail med en forespørgsel på frimærker og en mail med billeder af hele molevitten samt postkort, hæfter og aerogrammer kom retur. Nemmere bliver der ikke! Herudover fik jeg mængderabat og ingen betaling for porto. Så vil du også være indehaver af lidt dekoration til væggen i form af frimærker, frimærkehæfter, relaterede postkort med stempler eller leder du efter andre frimærker? Herfra en varm anbefaling af Vestfrim!




Bemærk de to fine stempler til højre med Hattifnatter :o)

5 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Jeg har givet disse dåser væk i julegave - og tænkte at det måske var noget for dig?

    http://artium.dk/leverand-r/martinex/mummi-d-se

    venligst
    Johanne

    SvarSlet
  2. Hej Johanne. Tusinde tak for dit tip! Jeg vil klar overveje bøtterne, de pynter med sikkerhed på hver en hylde ;o)

    SvarSlet
  3. http://www.artbox.co.uk/moomin-m-91.html
    Har du set den her side? :) Nok noget for dig.

    SvarSlet
  4. #frk. Blå

    Den er da vist farlig den side, hva!? :o)
    Jeg kunne købe mig fattig og lidt til!!!

    SvarSlet
  5. Hej - kom tilfældigt forbi din side og faldt pladask for de fine mummi frimærker. Må man spørge hvad du måtte give for dem?

    SvarSlet