Kan du bruge?

**update** - alt stof er væk!


Jeg har modtaget en masse ensfarvet stof på det sidste. Både fra familie og bekendte. Jeg syr mest i bomulds stof og lignende, altså ikke i fløjl og de andre viste stoffer herunder. Derfor vil jeg høre, om nogle af jer derude kunne være interesseret i stoffet vist nedenfor. Størrelsen på stykkerne er lidt varierende, men skriv en kommentar, så måler jeg gerne :o)

Farverige retro eller retro inspirerede stofrester har interesse i bytte. Har du intet at bytte med er det helt i orden, så vil jeg bare gerne bede om portoen dækket.


I kan smide en kommentar eller sende mig en mail, så finder vi ud af det :o)


11 kommentarer:

  1. Hej Helene.

    Hvor er du sød, sådan at dele ud af dit overskud!
    Jeg kan sagtens bruge pink og brun fløjl. - Og det turkise, rosa og olivengrønne velour? vil jeg også gerne overtage, hvis jeg altså må ;-)

    Igår skrev du om bamse i balletskørt, jeg har en variation af bogen hvor siderne er i tyk pap, den må du gerne få, hvis du kan bruge den. Jeg har evt. også andre bøger med bamse, kigger efter på børneværelset i morgen. For vi har alt for mange bøger med bamse... Og har du lyst, må du gerne overtage nogle af dem.

    Mange hilsner
    Karina

    SvarSlet
  2. jeg vil gerne kigge nærmere på blomstertyl ;)
    kh rikke

    SvarSlet
  3. jeg vil gerne købe bytte med det lilla og lyserøde på billede 1&2 samt det pinke& sandfarvede & brune fløjel. Har noget retro stof på min blog hvis der er noget af det du kan bruge, ellers vil jeg gerne betale for det.

    SvarSlet
  4. har udover det på bloggen, også noget blåt med hjerter og baige med hjerter. får lige taget billeder og lagt dem ind i morgen.

    SvarSlet
  5. Er ret vild med det lilla velour/fløjl og det blå bredbanede fløjl. Jeg kan maile flere billeder af stof fra mit lager hvis du vil se, ellers betaler jeg gerne portoen:-)

    SvarSlet
  6. Hold da op en interesse!! Det havde jeg sørme ikke regnet med. Men dejligt at tingene kan komme videre til nogle der sætter pris på det :o)

    Karina, du skrev først. Så Pink og brun fløjl samt det turkise, rosa og olivengrønne velour er dit. Jeg vil hjertens gerne overtage en portion bamse :o)

    Rikke. Jeg napper blomstertyllet med hen forbi dig en dag det passer. Så kan jeg også få afhentet det dejlige slikpapir! :o)

    Camilla. Det lilla velour på billede 1 og 2 er dit samt det sandfarvede fløjl. Jeg mener at have fundet endnu et stykke sandfarvet fløjl, samme farve. Det kommer med :o) Jeg ligger vejen forbi din blog i morgen :o)

    Hej Ulla. Jeg vil rigtig gerne se flere billeder fra dit slaraffenland af en stofsamling. Det blå fløjl har jeg lagt til side til dig og jeg har her til aften fundet et stykke lilla velour mere. Så det kan du få med også.

    SvarSlet
  7. hvis du overhovedet har mere fløjl tilbage vil jeg gerne overtage det, og betaler gerne portoen da jeg ikke har alverden af stof at bytte ud af!

    SvarSlet
  8. Kære Helene.

    TUSIND TAK!

    Jeg sender dig en mail senere i dag, når jeg har fået ryddet op i bamse-samlingen ;-)

    KH
    Karina

    SvarSlet
  9. Anja - Der er noget grønt fløjl tilbage. Det har jeg lagt til side til dig. Du må gerne sende en mail til genbrugblirguld@hotmail.com med din adresse. Så finder jeg ud af portoen og sender dig mit kontonummer :o)

    Karina - du må gerne sende mig din adresse :o) Og det var da bestemt så lidt! Jeg ser frem til at modtage din mail!!

    Ulla - jeg har stadig din adresse fra vores sidste byt. Så jeg gør bare stoffet klar til afsendelse. Så kan du bare sende billeder fra dit skattekammer engang det passer ind! :o)

    Camilla. Du må også gerne sende mig din adresse. Jeg skal nok holde øje med din blog :o)

    Rikke - vi må lige ses snarest! Det blomstrede stof er lagt til side :o)

    SvarSlet
  10. så skulle der være sendt en mail

    SvarSlet
  11. Super;o)
    Jeg tager billeder imorgen eller søndag og mailer dig.
    Håber stoffet er ankommet. Jeg har allerede haft gang i saksen, i det fine grønne betræk. Er vild med det!

    SvarSlet