Om min entre på Trendsales


Jeg har endelig fået forsøgt mig med at købe på Trendsales! Det er jo farligt nemt. Måske jeg burde have holdt mig væk!? Det blev i hvert fald til en mindre portion Graziela fra Anita, som flere af jer andre herinde har været så venlige at skrive om. Desuden lå Anita inde med ynglingstapetet over dem alle. Så der røg lige en meter med. Tænker at jeg på et eller andet tidspunkt nok skal rende ind i et storskralds-møbel eller lignende, som kunne bruge lidt tapet. Tænk nu, hvis jeg kom til at stå og mangle det ;o) Haha.

Desuden har jeg fået endnu en award. Denne gang kommer den fra Ulla. Tusinde tak :o) Jeg har for ikke så længe siden skrevet lidt om mig selv. Det må gå som svar!

3 kommentarer:

  1. Faldt lige over denne Give away og tænkte straks på dig: http://www.godsomgronn.blogspot.com/2011/01/min-aller-frste-gibort.html#comment-form
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Jeg er nu tilmeldt :o)
    Tak for tippet! Man skulle være en skarn, hvis ikke man kunne bruge lidt stof og en Erik Kold bøtte til!!

    SvarSlet
  3. Super inspirerende blog du har! Jeg har givet dig en award :fløjte: :hide: (http://bjornogstoffer.blogspot.com/)

    SvarSlet