Patchwork vs. håndbold

Jeg har netop i dette sekund færdiggjort denne sort/hvid patchwork pude. Egentlig en fødselsdagsgave, men jeg tror ikke modtageren læser med her... Det håber jeg heller ikke, for der er lidt tid til, at gaven skal gives. Men når jeg nu starter på mit studie, regner jeg ikke med at have den mængde kreatid, som jeg har i disse dage. Så rart at have den klar :o)


Et indlæg midt i en super vigtig håndboldkamp. Må med skam meddele, at jeg IKKE ser håndbold. Jeg har simpelthen aldrig nerverne til sådanne og lignende kampe. Jeg fortrækker gerne til værelset, hvor jeg syr og hører musik. Dejlig uvidende om eventuelle problemer, mål eller tab. Det tager jeg bagefter, så er det lettere at forholde sig til en eventuelt tabt kamp. Dermed ikke sagt, at jeg ikke holder med Danmark. Vi skulle jo gerne vinde!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, i fredags var kampen så spændende, at jeg ikke kunne holde det ud og og gik i køkkenet og rørte en kage sammen, midt i det hele.
    Jeg kunne dog skimte skærmen stadigvæk ...

    SvarSlet
  2. Jeg har hørt flere nævne, at de fik lavet en hulens masse andet under kampene. Så vi er sørme ikke de eneste :o)

    SvarSlet
  3. Sikke en spændende blog du har! Den er jo fyldt med sjove idéer, alle regnbuens farver og spændende retro- og kreating! :) Du er super dygtig! :)

    Ellers gik du glip af noget i søndags! Det var SÅ spændende at følge kampen! Så ærgeligt, at de ikke vandt! :/

    SvarSlet
  4. Jeg gik helt klar glip af noget, selvom vi måtte nøjes med en fin medalje af sølv...

    SvarSlet