Mumiporcelæn




Camille har opfordret os til at vise vores stelsamling frem. Jeg har kastet mig over Arabia med Moomin. Min samling blev mere end fordoblet i går. Jeg sad i mandags og kiggede lidt rundt på Den Blå Avis, man kan gøre genbrugsfund derinde!

Nå men pludselig springer en annonce i mine øjne - kun lidt brugt mumistel fra Arabia til en yderst fordelagtig pris! Så nu fik jeg lige hentet 11 kopper mere, en udgået kande samt 6 skåle :o)

Altså i alt en samling på 18 kopper, 6 skåle og den fine kande. Så er der kun tilbage at ønske sig flere skåle til fødselsdag og jul :o)

6 kommentarer:

  1. ih det er bare så fint det stel!

    og tillykke med det gode køb, det er så fedt når man lige "falder" over sådan noget.

    ps: kig lige forbi min blog ved en 11-12 tiden. der kommer noget du skal se. :)

    SvarSlet
  2. Flotte krus, skål og kande. Kan godt forstå du er vild med dem de er bare så søde. Nu har du da også en del til når du engang får dit eget, en masse bøtter ved jeg og nu også snart et stel :-) Held og lykke i jagten på mumi, skal nok holde øje hvis jeg finder noget.

    SvarSlet
  3. Nøj et heldigt fund, ville elske at eje noget med moomin, desværre har vi ikke plads :(
    Men nøj nogle lækre varianter du har :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg misundelig på alle de fine mumi-kopper. Jeg samler selv og har 7 men vil gerne ha flere!!!

    Kh Line.

    SvarSlet
  5. Mumi er det sødeste stel, jeg glæder mig til min beskedne samling vokser sig endnu større (:

    - Kit

    SvarSlet
  6. Sikke et fund! Jeg har også selv en del af det, men er altid på jagt efter mere. Hvor meget måtte du slippe for det hele? Måske skal jeg til at holde lidt bedre øje med dba :-)

    SvarSlet