...

Et "lille" hurtigt tjek af bloggen inden sengetid førte til, at jeg blev hængende lidt længere.. Følgende er blevet skrevet om mig: "Genbrugsguld - At man som 19 årig er så stilsikker, bevidst om hvad der fungere og er skønt, at man er så kreativdygtig og velformuleret, er vildt. Tanken om genbrug er jeg vild med". Forfatteren til citatet er ingen rigere end Anne Dorthe med bloggen www.missads.blogspot.com, som jeg ynder at kigge forbi.

Jeg har egentlig leget med i award-legen, skrevet små lidt sære ting om mig selv - besvarelsen kan i øvrigt ses lige her. Men lige den beskrivelse/personlige kommentar har ramt mig! Jeg er dybt beæret. Mange tak, Anne Dorthe!

2 kommentarer:

  1. Jeg læste det godt, og må erklære mig ganske enig. Thumbs up til dig! :)

    SvarSlet
  2. Tak Camille! :o)
    Det føles bare som rigtig store ord at få med på vejen!

    SvarSlet