Blomster

Jeg har tidligere udtrykt min begejstring for de såkaldte Dresden-blomster, som Sara var så venlig at introducere for os. Da jeg er rigtig dygtig til at gemme selv de mindste stofrester, er disse blomster blevet masseproduceret. Det er simpelthen verdens mest geniale måde at bruge resterne på. Blomsterne her er lavet af stykker helt ned til 9 x 6 centimeter. Så nu er lagret af de helt små rester tømt - jeg sparrer allerede sammen til den næste blomst!

Og til en helt anden blomst... En Moomin-mor med blomst. En rigtig dejlige veninde og Moomin-man har været så elskværdig at købe den til mig i vores svenske naboland! Så mangler du netop denne kop til samlingen, ja så er det "bare" at aflægge Höganäs et visit


Nu kan det godt blive sommer, jeg er klar! :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor ER de bare fine de blomster - noget man kan finde en DIY eller mønster på nogle steder? :-)

    Kram og god aften fra Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja. Du kan finde den på følgende link:

    http://sarabournonville.blogspot.com/2011/01/f.html

    SvarSlet
  3. Det er godt nok blevet flotte, der er ikke nær så mange skønne stoffer i min samling, så er nok en lille smule misundelig ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu ellers at dine blomster ser mindst lige så farverige og indbydende ud! :o)

    SvarSlet