Hæklerier

Løkke for løkke og tråd for tråd går det langsomt men sikkert fremad. Jeg har en million puder, så hvad skulle jeg dog med et pudebetræk til, selvom mit ømme håndled inderligt beder mig om at stoppe ved et pudebetræk. Heldigvis er den elskede søster min trådt til. Så nu går vi mod tæppet! (med små indlagte pauser) Tænk hvis mit patchworktæppe kom til at kede sig ved at ligge foldet sammen alene :o)

Dagen har fået en ordenligt pust af sommer, sommerfugle i maven og glæde! Nephew opvarmer for det norske band Kaizers Orchestra til sommer i Norge, Bergen. Nu fornemmes værdien af lidt ventetid. Nu er der et fast holdepunkt, noget at se frem til. Så dem sidst d. 23/10 i Oslo. Det føles som længe, alt for længe siden!


By the way - er der nogle som kender en garnbutik med bomuldsgarn i solgul samt klar pink. Jeg har ledt, ledt og ledt lidt mere i Hillerød, Allerød samt Gilleleje. Her er intet at finde.

7 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide kombinationen af forskellige sekskanter :)

    SvarSlet
  2. Det bliver super flot, skønne farver du har valgt!!

    SvarSlet
  3. Skulle du blive træt af tæppet, siger du bare til, ikke?

    SvarSlet
  4. prøv i superbrugsen, der plejer de, at have de to farver. Bare det så er de rette nuancer, jeg er jo fra østjylland.

    SvarSlet
  5. Super Brugsen i både Gilleleje og Hillerød er testet uden held. Det samme gælder Kvickly Allerød. Intet held her heller. Desværre.

    SvarSlet
  6. kender ikke lige en forhandler i dit område, men prøv lige at tjekke hjertegarn. Mener de har:)

    SvarSlet
  7. Hej ;-)
    prøv garnshoppen.dk.har selv købt garn der i mange klare pang farver.
    Mvh Anne D

    SvarSlet