Mangler du stof?

** opdateret ** - alt stof bortgivet!

Sidst jeg prøvede det, var alt stoffet væk på ingen tid. Nu er jeg endelig kommet igennem hele mit stoflager. For at få plads til noget nyt stof (mere om det senere), har jeg samlet en bunke, som jeg ikke har brug for. Kan du bruge noget af det, eller kender du en som gør, så føl dig fri til at smide en kommentar.

Stoffet er ganske gratis, jeg vil bare gerne bede om, at du dækker portoen. Stykkerne varierer lidt i størrelserne, men de fleste er store. Nogle af stofferne findes der flere store stykker af.

16 kommentarer:

  1. Hej Helene. Jeg vi MEGET gerne ligge billet ind på det hvide med brune blomster. Jeg vil også gerne lave en bytter, hvis der er noget på min bytte/salg side du kunne være interesseret i.

    Kh Line. linebekker@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Line. Det cremehvide stof med brune blomster er reserveret til dig. Jeg vil rigtig gerne bytte til et stykke af det blå storblomstrede dynebetræk du har helt nederst på din bytte/salg side.

    Stoffet er i to stykker. Det måler hver 130 x 40 centimeter. Kan jeg lokke dig til at sende mig din adresse i en mail?

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med dem på billede 2. hvor store er stykkerne.

    SvarSlet
  4. Camilla - stykkerne måler henholdsvis 120 x 90 og 106 x 90. Det sidste stykke er der dog klippet en lille firkant af i det ene hjørne.

    SvarSlet
  5. Dem vil jeg gerne sætte mig på.Jeg vil gerne betale for portoen. Eller hvis jeg har noget at bytte med.

    SvarSlet
  6. Jeg kunne godt tænke mig det med de sort hvide tern og det sorte med noget orange i og den med de store blomster og jeg vil godt bytte event med tapet eller plast. Hvor store er stykkerne?

    SvarSlet
  7. HERLIGT!
    Jeg vil gerne have det røde med roserne, hvis ikke andre allerede har taget det.
    Jeg kan kontaktes på trutte-salg (@) yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Hvor stort er stoffet på billede 4?

    SvarSlet
  9. Uha jeg er vild med pink og maler også selv. Så det med malerpletterne vil jeg meget gerne have fingrene i- Hvor stort er det?

    SvarSlet
  10. Vi gentager succesen fra sidste gang, skal jeg da lige love for :o) Nu har jeg opdateret indlægget, tingene ser således ud:

    Line - Det cremefarvede stof med brune/guld blomster er reserveret til dig.

    Camilla - det lilla stof med de små roser er reserveret til dig.

    Finn & Eva - det hvide stof med sorte tern samt det sorte stof med lidt orange på og sidst men ikke mindst det blå stof med store hvide og grønne blomster er reserveret til dig.

    Malene - det lille stof med roserne er desværre reserveret til Camilla.

    Maria - det hvide stof med malerklatterne er stort. Det måler 160 x 116 cm. Hvis du er interesseret, er det reserveret til dig.

    Christina - Hvis ikke Maria er interesseret i stoffet med pinke malingpletter, er det reserveret til dig.

    Jer der med sikkerhed har reserveret et eller flere stykker stof, må gerne lige sende mig en mail. Så finder vi ud af det med porto eller bytte :o)

    SvarSlet
  11. Hej igen,
    jeg vil meget gerne bede om det med malerklatterne på. Har du en mail adresse jeg kan sende min adresse til?

    1000 tak!

    SvarSlet
  12. genbrugblirguld (a) hotmail.com :o)
    Selv tak!

    SvarSlet
  13. Håber du har fået min mail med adressen

    SvarSlet
  14. Hej Camilla. Det har jeg :o) Stoffet sender jeg i morgen. Jeg har sendt dig en mail med min adresse.

    SvarSlet
  15. Hej

    Er det mulighed for at jeg kan få det stof med bølgerne og det med de forskellige farvet klatter.
    God Weeekend
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  16. Hej :o) Selvfølgelig kan du det! Jeg sender dig en mail imorgen!

    SvarSlet