Hynde

Meget aktivitet herinde er det ikke blevet til i dag - tiden er nemlig blevet brugt på hynden her af ynglingstekstiler. En af de næste dage får den pladevat og de sidste syninger. I morgen ankommer min første hvidmalede spisebordstol nemlig. En fin trævariant med tremmer. Jeg bor godt nok hjemme endnu, men man kan da ikke begynde at samle for tidligt, vel? ;o)


Stolen er et storskraldsfund. Blev spottet på toppen af en overfyldt stor container. Først ignorerede jeg lysten til at bestige mount-skrald. Men til sidst gav jeg efter og vendte tilbage. Så stolen røg med lidt hjælp ned af containeren og med tilbage til livet. Nu kommer den hjem til mig i morgen. Selvfølgelig skal den have en fin hynde i pink, orange, gul, brun og rød!


Længe leve storskrald!

4 kommentarer:

  1. Sv: Härligt! Jag ska nog vänta med att köpa biljett, av ekonomiska skäl, men det blir nog inte slutsålt än. (Och även om det blir det ska jag få tag på en biljett på ett eller annat sätt. ;)

    Hoppas dock det blir någon mer spelning innan dess. 6 månader är... väldigt lång tid.

    SvarSlet
  2. Har sendt en dejlig stofpakke til dig

    KH Berit

    SvarSlet
  3. Lyder rigtig dejligt, Berit. Tasken sender jeg senere i dag. Den skal nok nå med posten i dag! :o

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig både mht mummi og stol!
    Hvis du har et mønster til hynder, er jeg meget interesseret, da jeg også har de de stole...
    Gerne på mail: kimmiesmor@gmail.com

    SvarSlet