Mumikiks i Netto!

MUMIKIKS I NETTO! - siger det ikke det hele!? Fyldt med umættede fedtsyrer, kalorier og sikkert også skadelige smagsstoffer. Godt smager de desværre, og nøj hvor er det nostalgisk igen at kunne købe! Jeg måtte eje hele tre pakker. Eftermiddagen stod derfor på møde med veninde-mumimanen og tre kasser kiks (2 er stadig uåbnet).

Stolen omtalt forleden kan ses på billedet ovenfor. Hvor er jeg bare glad for, at den ikke havnede på forbrændingen. Det er den simpelthen for god til! Nu mangler den bare at blive slebet ned og få en gang hvid maling. Så er den fin og klar til at få bundet en hynde på. Jeg er egentlig næsten færdig med denne hynde. Men pludselig fik jeg lyst til at påbegynde en blå hynde også. Mere om den senere på ugen. Første spisebordsstol, tjek! Så mangler jeg bare lige et par til!


Sidst men ikke mindst har jeg modtaget en kuvert mere med grønne blade indeni. Herudover en masse dejlig stof fra Berit. Jeg byttede denne taske af Toms Skildpadde papir til stoffet. Specielt det blå stof med Mumi-familien og My bliver nydt. Alt i alt en dag med rigtig meget Mumi :o)

4 kommentarer:

  1. mums mumikiks :)
    Sjovt vi bruger de der kuverter på mit arbejde, så kan nok godt skaffe nogle af dem vi får retur, hvis du skal bruge flere?
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hej Micha - hvis du har tid og lyst, vil jeg gerne bede om et par til. Jeg regner med at folde lidt forskelligt af det, så nogle stykker mere vil bestemt ikke gøre noget! Kh Helene

    SvarSlet
  3. Hvor er det længe siden jeg har set mumikiks, kommer nok til at smutte i Netto.

    Skal holde øje med de kuverter.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  4. man kan købe Mummi dvd'er i Tiger til 30 kr mener jeg det er...

    SvarSlet