Importeret


Så er luftposten fra Tyskland netop ankommet. Jeg fanlt lige over den mest fantastiske tyske hjemmeside med brugte cd'er og promotionmateriale: www.funrecords.de. Har du ligesom jeg indledt lagten på meget specifikke albums/singler, som ikke findes i så mange udgaver, ja så er siden er lige et kig værd! Jeg var selv utrolig heldig. En godt fund til billige penge. Herudover en god og hurtig service! :o)


Nephew kombineret med en STOR lyst til at samle har resulteret i, at jeg jævnligt føler mig nødsaget til at investerer i diverse promotionmateriale fra ind- og udland. Bare sådan for sjov. I dag er USADSB i Tysk udgave samt 007 Is Also Gonna Die single + reklame for Nephew på den tyske branche-festival Popkomm blevet tilføjet... Ups!

3 kommentarer:

  1. Nephew... fed fed fed musik ... og fantastiske live ♥

    SvarSlet
  2. Åh, tack för länken. Kände inte till den sidan sedan förut, men nu blev det några CD-inköp. :)

    SvarSlet