Oprydning (opdatering)

Så skulle posten gerne snart komme forbi alle jer, som har lagt billet ind på mit stof fra sidste oprydning. Det hele er pakket og sendt afsted her til formiddag. Der er stadig enkelte stykker tilbage, hvis nogle skulle være interesseret. Ellers ryger det med i den lokale genbrug i morgen klokken 10:00. Altså skal "bestillinger på det sidste stof være min i hænde inden da :o)

Rigtig god weekend til alle - husk nu lige at zap ind på X Factor og se endnu et Nephew hit blive fremført. Denne gang er det Superliga, sidst var det Igen & Igen &.

2 kommentarer:

  1. Apropos X-faktor og Nephew - hvad synes du så om hende der sang Nephew forrig gang? Jeg synes det var fantastisk godt og kunne slet ikke forstå den kritik.

    Er også selv Nephew fan!

    Glæder mig til at se stoffet - og jeg giver besked så snart jeg får adgang til min netbank igen.

    SvarSlet
  2. Åh. Dejligt at høre fra en fan :o)

    Nu har jeg selv fulgt Nephew siden 2006. Igen & Igen & var den første sang jeg hørte dem fremføre live. Den har fulgt med som en fast del siden og har en helt særlig plads i mit hjerte. I min verden er det derfor kun Nephew, som formår at spille sangen, så den kommer til sin ret.

    Jeg ved, at det er unfair over for andre kunstnere, for de får ikke en chance af mig. Sangen skal fremføres af Nephew, ellers kan jeg altid finde ting, som jeg ikke synes om. Anne Louise har en super smuk stemme og bestemt talent. Sangen var bestemt godt valgt til hende. Hun gjorde det super godt. Men jeg følte mig ikke på samme måde overbevist om, at der lå noget bag de ord hun sang. Det er jeg aldrig i tvivl om med Nephew.

    Jeg er slet ikke af samme overbevisning som Pernille. Jeg forstår godt hende og Thomas' rock-projekt. Omvendt vil jeg sige, at jeg synes hun gjorde det meget bedre sidste fredag, og jeg tror Kashmirs sang i aften gør hende bedre også.


    Jeg håber du bliver glad for stoffet :o)

    SvarSlet