Lige inden studiestart

Stilhed før stormen... Sidste fridag før studiestart. Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang. Omvendt bilder jeg mig ind, at jeg engang imellem vil se tilbage på dagene som i dag med længsel. Ingen lektier, ingen som sådan faste gøremål. Bare afslapning og kreativitet i lange baner!


Dagen er ind til videre brugt på sekskantssyning. Det går stille og roligt fremad. 308 sekskanter er syet sammen og der er blevet tilføjet kanter på 3 af siderne. Nu skal tæppet så bare lige gå fra at være 1,6 meter langt til 3 meter i stedet. Så en del arbejde er der endnu. Men mon ikke arbejdet går lidt i stå, når studiet begynder. Så til sommer engang, måske det er færdigt der!?

6 kommentarer:

  1. Pøj pøj med uddannelsen - det er et utroligt spændende studie, som vil give dig indblik i mange facetter af menneskelivet. Krop og psyke, sygdom og det at være (eller føle sig?) rask. Nyd uddannelsen, og sug til dig, alt hvad du kan.
    Hej fra Line (som selv er sygeplejerske, naturligvis!)

    SvarSlet
  2. Hold op et flot projekt du er i gang med!

    SvarSlet
  3. Åh vad jag är glad att jag hittade hit!! Såå mycket fint. Följer med och du hamnar direkt i min favvolista.

    /Mia :)

    SvarSlet
  4. Wow, vilken härlig blogg och vilket underbart lapptäcke! Det är allra finast när man syr med sexkanter, men det verkar krångligt tycker jag...

    PS: Du hamnar direkt i min favoritlista!

    /another retro-lover :)

    SvarSlet
  5. Line - Super mange tak! Jeg glæder mig som en gal til at begynde. Bøgerne virker spændende og fagene på skemaet trækker :o)

    Retro lovers er ALTID velkomne. Jeg er virkelig beæret over at være røget på jeres farvoritlister!

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg er simpelthen så imponeret af det du laver, det er skønt, flot og meget inspirerende. Nyder at besøge dig her på bloggen.
    God søndag og studiestart.
    Miss AD

    SvarSlet