Snailmail fra Nybolig

Intet kreativt herfra i dag... Dagen skal bruges på at få et overblik over alle mine studiebøger og mit kommende skema. I skal dog ikke snydes for et lille indlæg, prøv engang at se ovenfor. Jeg linkede ved juletiden til en reklame med Nyboligs to snegle Blå og Lilla. Jeg er simpelthen faldet pladask for de to fætre. Stor var overraskelsen, da jeg fandt ud af, at de to snegle fandtes som bamser. Så afsted med en snailmail til den lokale Nybolig. Heldigvis ville de gerne af med to. Så nu er jeg indehaver af to søde snegle, jeg kan simpelthen ikke stå for dem og deres småplatte vittigheder :o)

3 kommentarer:

  1. hej Helene. har lige været rundt og kigge på dine sider og jeg må sige jeg er meget imponeret!! Jeg fletter selv tasker som dig og er blevet meget inspireret af dine ting. Og som dig, eeeelsker jeg genbrug!:-) Virkelig flotte ting!!

    hilsen Rikke

    SvarSlet
  2. ihh hvor er de seje!! Jeg har straks sendt en mail til vores afdeling ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Helene
    Jeg har en award til dig, så kig forbi min blog.
    God søndag
    Miss AD

    SvarSlet