Blogtræf, Skum, Medier

Så er jeg tilmeldt blogtræf. Desværre ramler træffet sammen med en begivenhed i DR-regi. DR har ærgerligt nok valgt at lukke SKUM, hvor jeg gennem de sidste års tid har ageret frivillig moderator. Derfor må vi lige afslutte begivenhederne med et stort SKUM-træf. Føler lidt at arrangementet lukker af for det halve af min barndom og ungdom.

Jeg startede på siden i 2004 og har hængt fast derinde siden. Dette betyder desværre, at jeg bliver nød til at smutte fra blogtræf lidt tidligere. Glæder mig utrolig til at få mødt folkene bag en masse dejlige krea-blogge. Jeg regner med at medbringe en del stof til bytte, hvis nogle skulle være interesseret i det.

Skolemæssigt er dagen blevet brugt på at afholde 1 og lytte til hele 5 fremlæggelser. Derfor har hæklenålen og jeg været utrolig flittige. Hele 9 lapper er blevet færdiggjort. Så er det bare lige, at få hæftet alle enderne.... Den kedelige del af hækling, hvis du spørger mig.


Sidst men ikke mindst, har jeg langt om længe fået skrevet rundt til samtlige medier som fra tid til anden har bragt artikler/billeder/informationer om min blog, mine fletterier og ja, undertegnede selv. Så om ikke så frygtelig længe, vil jeg fremvise en underside med kopier af diverse artikler med mere. Mere information følger selvfølgelig!


Forsat god aften til alle! :o)

3 kommentarer:

  1. det bliver så hyggeligt at hilse på dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun sige i lige måde! Jeg glæder mig!!!

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at møde dig:-).

    SvarSlet