En krans i randform





En halv + en hel fridag fra skole = en dejlig start på en forlænget weekend. Ydermere er hele næste uge en friuge. Altså kun et hjerte- lungerednings kursus og intet andet. Så der skulle være rig mulighed for lidt kreatid!


Den halve fridag blev brugt i København i går. Først røg jeg dog lige forbi posthuset. Jeg har nemlig modtaget stof og plastik i bytte. Så nu bor de ovenfor viste herligheder på min stofhylde :o) Ydermere har jeg valgt at tilføje lidt til mit klædeskab i anledningen af, at jeg skal til en masse arrangementer/fester det næste stykke tid. Derfor en pudderfarvet kjole med påsyede blomster, 2 par sorte strømpebukser, en sort/hvid Mads Nørgaard bluse med ekstra længde samt det fineste hvide/lyserøde enorme tørklæde med stjerner, igen fra Mads Nørgaard... Jeg kunne have købt hele butikken, men begrænsede mig pænt :o) Så dygtig er jeg! Ha ha..


Sidst men ikke mindst har mit gule emaljefund fået et påskeligt indhold i form af grene med knopper, mos samt forårsløj. Du pryder den bordet i anledningen af at familien får gæster i aften!


På genblog! :o)


2 kommentarer:

  1. Sååå fint det lilla kløver stof, hvor har du dog fundet det?

    SvarSlet
  2. Jeg fik for et stykke tid siden et større stykke af min farmor. Noget hun havde købt for en del år siden. Dette har jeg efterhånden fået brugt en del af, hvorfor jeg jagter lidt mere.

    Dette mindre stykke har jeg byttet med Camilla med bloggen www.tankerfrafrujensen.blogspot.com

    SvarSlet