Hovsa


Erik Kold bøtter kan bruges til rigtig mange praktiske ting.... Jeg har en lille tilståelse, som jeg gerne vil dele med jer. Nu gik det ellers lige så godt med færdiggørelsen af påbegyndte projekter. Det hæklede tæppe skrider fremad. Det samme gælder patchworktæppet. En masse fletteprojekter er ved at få en ende. Men i nat skete et bevidst uheld. Pssst... Inspireret af Tamras smarte patchwork-mønsterpapir samt det stof jeg byttede mig til, har jeg klippet en masse små sekskanter til en lille hynde/pude. Bare et lille bitte projekt - bilder jeg mig selv ind ;o) Ups!

1 kommentar:

  1. Hej Helene
    Åh nu fik jeg først læst din søde kommentar i dag så måske det er for sent men ellers er jeg meget interesseret i et ekstra sengesæt at klippe i :-)

    Og ja kender alt for godt til liiiige at have gang i et patchwork projekt eller to - tæppet du netop har afsluttet wauw hvor er det blevet flot.

    Kh. Mette

    SvarSlet