Emballage

Et møde med en læser, Betina, og sækken her plus andre lækkerier kom med hjem :o) Hvad gemte der sig så i sækken. Jo, en hulens masse knald grønne og røde kaffeposer! Hurra - nye materialer. Endnu mere hurra over, at hele 3 flotte Erik Kold bøtter fulgte med. De blev reddet fra en tur på lossepladsen!!! Se Betina må da gå ind under definitionen redningsmand, eller ja her kvinde :o)


I Nephew-sammenhæng får jeg af og til set en del awardshows, hvor takketaler udfylder en god del af sendetiden. Jeg har altid været ved at brække mig, når den/de prisvindende overhysterisk og somme tider i fuldskab belærer publikum om, hvor fantastiske de er, uden at kommentere der nærmere. Men nu kommer jeg vist til at gøre lidt af det samme selv. Dog ikke i fuldskab...

Jeg er helt blæst bag over, hvad I derude bruger af energi og tid på at overraske, rose og gøre for mig!! Jeg får uventede pakker/breve med posten, får tilsendt de mest fantastiske mails med rosende ord og får masser af kommentarer. Flere af jer derude har lyst til at mødes for at overbringe ting, som I ved, at jeg kan bruge og derfor samler til mig. Virkelig tak, af hjertet tak!



1 kommentar:

  1. Det er bare det der gør blogland så fantastisk!
    Du laver jo også nogle fantastiske ting, så de mange rosende ord er helt sikkert også berettiget.

    SvarSlet